onsdag den 9. marts 2011

Kortmester opgave 2 - sløjt sløjfen

Her er mit andet bidrag til "Kortmester" på scrapsisters. Den sløjfe er bare ikke mig. Jeg prøvede og prøvede at binde en, men det ville bare ikke lykkes for mig. Gad vide om man bliver udvist af konkurrencen, når ens mand har bundet den? Men altså når man ser bort fra sløjfen, så er jeg blevet glad for mit kort. Ikke mindst fordi jeg fik brugt min nye lille firkantpunch.

Det der med at få lukket bloggen var måske en forhastet beslutning. Men indtil videre kommer der nok mest kort her.

Måske det også var på tide at få sat nogle mål for marts måned sådan rent scrapmæssigt. Jeg kan ikke høre på det ene øre for tiden, og så er det jo rart at sidde stille og roligt og blogge.

Venlig hilsen
Ragna Iversen

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Haha. Godt du har en støttepædagog til sløjfer !!
Men resten af kortet er flot. Og fint med en firkantpunch.

Kreateten sagde ...

Hehe...ja vi har jo alle vores små ting som bare ikke vil som vi vil...jeg kan f.eks ikke fløjte!

Skønt kort, og jeg tror nu ikke du bliver "smidt ud" :D

Marianne sagde ...

Tihi - jeg synes, at René har været god til at binde sløjfen - og det er et super skønt kort :)
PS. mangler dig på MSN :(

Anne Thormose sagde ...

Ja, ja, man har jo en mening til der kommer en ny forbi.... ;o)

Dejligt at høre, at Rene bliver involderet i dit scrapperi - selvom han vist allerede har en finger med i spillet, når det gælder TSC.