lørdag den 4. juni 2011

Juni måneds scrapmål

Traditionen tro kommer her en liste med månedens scrapmål. Jeg synes listerne er sjove at lave - pyt med, at de ikke altid bliver overholdt :-)

1: Gøre klar til næste halvår på TSC - både for private og butiksejere
2: Få 25 medlemmer til at tegne eller gentegne deres medlemsskab på TSC
3: Scrappe 10 kort
4: Scrappe 5 LO's (1 scrappet)
5: Fremkalde fotos fra Bornholm
6: Finde facebookgruppe med fotos fra Bornholm
7: Finde ud af, hvordan jeg får fotos fra facebookgruppen og over i mit billedprogram
8: Tage hul på 10 stykker ubrugt mønsterpapir (taget hul på 2)
9: Skrive 2 artikler om mønsterpapir til TSC
10: Sælge 5 kort (2 solgt)
11: Scrappe 15 timer (7 scrappet)
12: Opdatere bloggen med LO's fra maj måneds skitseudfordringer på TSC
13: Færdiggøre liste 1 i "Brug dit mønsterpapir" på TSC
14: Bruge 5 stempler fra Hero Art
15: Se 2o nye videoer om scrapbooking eller kort online
16: Tag 1o fotos af hverdagsting til senere scrapbrug
17: Lave sætterkassen
18: Brug 7 forskellige punches (lille rund, scallop med hul, scallop uden hul, hjørne, stort scallop)
19: Brug 3 stykker chipboard
20: Sy på minimum 4 projekter (1 projekt)
21: Farvelæg 1 stempeltryk med H2O farver
22: Tage fotos af gamle LO's
23: Brug 11 stykker karton (2 brugt)
24: Scrap fotos fra Benjamins skolegang
25. Lift et LO
26: Deltag i en konkurrence/udfordring udenfor TSC
27: Tilføj 6 nye blogs i googlereader
28: Lær at bruge eyelets
29. Brug 12 fotos (1 brugt)
30: Lav et LO af Tilde til Jesper og Linda

Jeg glæder mig til endnu en skøn scrapmåned
Ragna Iversen

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Super fin liste :) Elsker simpelthen dine lister :) :)
Og glæder mig især til nr. 9 :) Knus M.

Kreateten sagde ...

Sidder og smiler og tænker at det kunne være sjovt at forsøge sig med sådan en liste....