fredag den 30. september 2011

Mindes en dejlig dag i Aalborg

Imens det meste af scrap Danmark befinder sig i Middelfart i denne weekend, så mindes jeg en skøn weekend i Aalborg. Jeg fik shoppet en masse lækre ting, og jeg har endnu ikke taget hul på det hele.

F.eks. er de to papirserier på billedet overfor ikke pakket op endnu. Det gør jeg først i uge 42, når Marianne og Maria kommer ned for at scrappe. Det glæder jeg mig rigtigt meget til. Tingene på fotoet nedenfor er også endnu uåbnede. Uhh det bliver skønt at scrappe med de nye materialer i hyggeligt selskab.



Så jeg klarer nok en weekend uden convention - især fordi min skønne niece skal passes her og vi har masser af sjov på programmet.


Håber også I hygger jer

Ragna Iversen


1 kommentar:

Mio sagde ...

Super lækre indkøb : ) det er dejligt at have noget nyt at glæde sig til, selv om det er lidt længe til uge 42 ; )
Rigtig god søndag aften