tirsdag den 11. oktober 2011

Leg med momentomarkers

Til scrap i Aalborg var der et par brugere fra www.forum.thescrapcat.dk der gerne ville se, hvordan man bruger momentomarkers. Egenligt har jeg længe tænkt på at lave en artikel om emnet til TSC - men synes det er svært at fotografere mig selv imens jeg maler og stempler :-)

Derfor havde jeg i stedet lovet at vise det IRL i Aalborg. Det kom der disse legende kort ud af.
Jeg elsker de tuscher, fordi de har fået mig til at genopdage mine clearstamps - især de små, som jeg sjældent har fået brugt - men købt, fordi de var så nuttede....

Jeg håber du har en god dag
Ragna Iversen

3 kommentarer:

Flower sagde ...

Every flower is a soul blossoming in nature .Earth is a flower and it's pollinating Revathi

GuestFirst sagde ...

Furnished Apartments in Chennai!! Great dreams of great dreamers are always transcended.Guest house facility in Guindy

avacare sagde ...

oh wow this is just brilliant the detail is just fantastic hugs Avacare