fredag den 18. september 2015

Konkurrence bidrag

Hej piger

Som I ved, så elsker jeg at udfordre jer på www.kreavit.dk, men engang imellem deltager jeg også i udfordringer andre steder på nettet. Og dette LO er lavet til en udfordring på hos scrapsak. Jeg vandt ikke, men det var sjovt at udfordre sig selv med at bruge project life Cards på et LO


Jeg kan godt lide følgende ting på mit LO

- Jeg fik brugt nogle gamle chipboardsfigurer af møbler
- Jeg fik prøvet min nye mobildie
- Jeg fik leget med pilestemplerne fra mit project life stempelsæt
- Jeg fik brugt nogle af de pyntede chipboard hjerter, som jeg lavede til en udfordringsvideo på www.kreavit.dk
- Jeg har lavet en sjov lille guld sol

Håber at se jer på www.kreavit.dk, hvor der netop er kommet nye ting i pointbazaren.
God scrappelyst
Ragna Iversen

Ingen kommentarer: