mandag den 22. september 2008

LO's i massevis :-)

Jeg beklager billedkvaliteten. Men mit normale fotograferingssted var optaget :-)

Bloggen har stået meget stille på det sidste. Men der har sådan set heller ikke været så meget tid til scrap. Eller sådan føleles det i hvert fald. Rækken af LO's nedenfor viser dog, at jeg alligevel er i stand til at snige mig til scraptid engang imellem :-)

Marianne har lavet en genial artikel på TSC om at scrappe 5 LO's på under 2 timer (http://forum.thescrapcat.dk/index.php/topic,3907.0.html), og i går aftes to Tobleruna, Anne og jeg udfordringen op. Anne nåede alle 5 LO's. Men Tobleruna og jeg nåede "kun" 3 hver.

Her er mine bidrag:

Jeg har ikke helt holdt mig til reglerne med kun at bruge to stykker dobbeltsidet papir. Til gengæld har jeg fået brugt en del rester, som jeg ikke lige havde regnet med, at jeg ville få brugt. Det gælder f.eks. blå og grøn karton :-) Bruger aldrig de farver, og de stammer fra mine allerførste scrapkøb. Men her passer de meget godt, synes jeg.
De næste LO's er inspirations LO's fra sidste cyper crop på TSC. Det øverste var en udfordring med at bruge dekorationstape, og "sofalur" var mit oplæg til blind scraplift. Jeg har stjålet stort set alle materialerne til "sofalur" i Mariannes restekasse. Taaaaak søde Marianne :-)



De næste LO's lavede jeg under sidste cypercrop på TSC. Det første er liftet fra scrapbooks mm. LO'et er i augustudgaven.

Og så lige et BOM LO, dem er jeg ikke så god til at få lavet. Men der er da et halvfærdigt BOM LO på mit skrivebord i skrivende stund :-)

Det var så lidt fra mig. Håber I har lyst til at smide en lille kommentar :-)
Fortsat god dag
Ragna Nielsen

12 kommentarer:

FrkScrap sagde ...

Det lykkedes da meget godt med de "5 LO på 2 timer" (3 LO's på 2 timer er altså godt gået) - Det må jeg også prøve en dag.

Hvor ville jeg ønske jeg kunne "finde ud af" at lave LO's med "white space" hedder det vist, for det ser altså rigtig godt ud. Synes dog altid der mangler noget når jeg prøver. hmm!

Det er nogle flotte LO du har lavet, og hvor er den med "gud" altså sjov. Børn og deres mange spørgsmål. :D

Bliv endelig ved med BOM LO'ene - det er jo rigtig flot det du har fået lavet. :)

Kreateten sagde ...

Hold da op en masse!

Syntes lo'erne lavet efter mariannes opskrifter er rigtig gode!

Dit kameraskræk-lo fik mig til at grine, på den gode måde! Skægt emne at scrappe og sjovt for dine unger at se/læse om når de bliver lidt ældre!

Marianne sagde ...

Dejligt at se nye LOs fra dig - selv om jeg har set nogle af dem før... ;) Fedt at du fik lavet tre LOs i går - og de er alle blevet skønne - as aleays :) Knus

jane sagde ...

hvor er det altså bare godt gået Ragna.. de er vildt flotte alle dine LO´s.. men sofalur er godt nok min favorit.. men det papir er da også for fedt.. gad vide om det er Jenni Bowlin??

Netti sagde ...

Hold da op en masse layouts du har fået lavet. Men hvorfor er dit hoved væk på dem der hedder Tillid??
De er rigtig flotte lavet :o)
Så det med at du ikke har tid?? næ den hopper jeg ikke på :o)

Netti sagde ...

Hold da op en masse layouts du har fået lavet. Men hvorfor er dit hoved væk på dem der hedder Tillid??
De er rigtig flotte lavet :o)
Så det med at du ikke har tid?? næ den hopper jeg ikke på :o)

Anonym sagde ...

Tju hejsa hvor du har været aktiv ! Skønne LOer du har lavet. Altså Ragna, hvem har halshugget dig på "tillid" !!!! Skønt billed af knægten på "Sofalur", han ligger jo som en lille frø :O) Og så er jeg også vild med dit BOM LO...flot opsætning, gode farver og en GOD titel. Herligt at du er på bloggen igen.

Betina Olesen sagde ...

Hold da op så mange LO'er... det er jo slet ikke til at kommentere dem alle....
Jeg er specielt vild med jule-LO'et, men er måske lidt inhabil hvad det angår... er vist vild med jul ;-)
Og så din ide til BOM er bare god... og jeg kan virkelig relaterer.... hu ha, hvor jeg gyser....

rettels til din kommentar på min blog, de LO'er er altså Limegrønne og ikke gule.... ;-)

Hygge fra Betina

Heidi sagde ...

Super flotte loér du har lavet og sikke mange du har nået.. waw ;o)

Maribi sagde ...

Hvor har du været produktiv. Super skønne Lo'er alle sammen, men er især vild med "Sofalur", elsker billeder af sovende børn:-)

Thanni sagde ...

Faldt lige over dette indlæg osse - og du har da i den grad været flittig - hvor er de skønne allesammen :)...og det er dog fantastisk som du har udviklet og ændret din stil siden starten..supergodt!! :)

Anonym sagde ...

lol,so nice