mandag den 22. september 2008

Genier hersker i kaos

Så jeg skaber orden :-)
Mine LO's har i længe været smidt i en stor skuffe, da jeg ikke har mere plads i mine albums fra Bog&ide, Panduro og brugsen. For at få ordenligt system i tingene, tog jeg derfor den beslutning, at alle drengenes LO's skulle flyttes over i American Craft ringalbums. Et album til 2 år. Det sidste album er ikke kommet hjem endnu. Men det kommer så snart Anne får det på lager :-)

Der er lige sneget sig et par præmier til TSC med. Men det er jo altid rart med et sneek a peak :-)
Om kort tid håber jeg at være dette syn foruden :-) Faktisk tror jeg, at det ender med, at jeg også bestiller et album til min BOM.
Fortsat god dag
Ragna Nielsen

1 kommentar:

Pia Odgaard sagde ...

MUMS, slet ikke dårligt med nye albums. Det kunne jeg også godt snart bruge efterhånden :)