lørdag den 4. april 2009

Hvad et TSC kit kan blive til :-)

Jeg har virkeligt fået scrappet igennem de sidste par uger :-)
Nogle gange tror jeg næsten det er mængden af materialer, der gør, at jeg ikke får scrappet så meget. Der er bare alt for meget at vælge imellem, og så går tiden med valg i stedet for produktivitet...... kender nogen mon det?

Nå men jeg besluttede mig derfor for, at jeg primært ville bruge TSC kit1, og så kun tilføje den pynt, som jeg synes var nødvendigt. Resultatet blev 7 LO's og 1 enkelt kort (ikke fotograferet endnu) med den ene pakke. Et par af de viste LO's har også været vist på TSC. Det første LO er til Phillips album. Udover TSCkit1 er der brugt grønne filtbogstaver og en borderpunch samt et gammelt ark mymindseyepapir til journalingen.

LO nummer 2 er til Benjamins album. Udover TSCkit1 er der brugt et ark gamle stickers fra søstrene grene og en blå brad. Desuden er der brugt nogle lækre blomster fra www.paperwishes.com og lidt sværte.

LO nummer 3 er til Benjamins album. Udover TSCkit1 er der brugt brun sværte, punchinella og et gammelt ark med rubons (faktisk det første jeg købte i Sabinas butik :-))

LO nummer 4 er til Phillips album. Udover TSCkit1 er der brugt sværte og floss til at sy med. Nogle farvestålende brads jeg købte til scrap i det jyske i år og noget gammelt mymindseyepapir fra min restekasse til journaling.

LO nummer 5 er til Phillips album. Udover TSCkit1 er der brugt nogle blomster købt i Ejsing i år og en blå brad samt nogle hvide rubonsyninger.

LO nummer 6 er til Benjamins album. Udover TSCkit1 er der brugt et grønt alfabeth og et gammelt stkke bånd og sværte.

LO nummer 7 er til Benjamins album. Og det er lavet af resterne fra TSCkit1. Der er kun tilføjet sort sværte og noget MM maling.
På alle LO's er der også brugt zigwritere i forskellige farver.
Jeg har faktisk fået brugt stort set alt :-) Der var ikke noget af papiret der var så stort, at det var restekassen værdigt. Kun resten af den lækre tape og et enkelt stykke pynt kom i gemmerne. Jeg har også gemt resterne af alfabeterne. Men da der kun er 3 vokaler tilbage af de orange bogstaver, så tror jeg ikke rigtigt de bliver brugt.
stempeltrykket til kortet er ikke helt færdigtfarvelagt. Men mon ikke det kommer på bloggen senere?
Tak for besøget
Ragna Nielsen

7 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hold da lige op - du har været produktiv!! :)..og nogen super flotte LO'er er der kommet ud af det - meget forskellige når man tænker på at det meste er fra samme kit:)... Det er jo egentlig utrolig så meget, der kan komme ud af et enkelt kit.
Kender godt den med at skulle vælge materialer..hmm..måske HAR man for meget ;P

Helle sagde ...

nej néj nej man kan ikke have for meget... hihi. jeg synes det er helt vildt at du kan få dem så forskellige.. de er rigtig søde hver for sig... endda 2 jeg godt kunne tænke mig at lifte ideer/skitser udfra. skønt du får scrappet Ragna. glæder mig til at se mere fra dig. KNUZ

Helle

Tanja sagde ...

HOLD DA OP RAGNA....
Hvor har du fået lavet mange LOér og de er bare rigtig rigtig flotte.... :o)
Scrapknuzz Tanja

Genie sagde ...

hold da op hvor har du fået laveet en masse super flotte LO'er. jeg synes at du er rigtig god til at konbinere farver og billeder.

Jette / ma11edina sagde ...

Gisp!! Hold da op du har været kreativ! Flotte og sjove LO´s, meget forskellige og i fede farver hver og én!

Betina Olesen sagde ...

Hold da op... siger jeg som resten af koret ;-)
Søde og sjove LO's, men vildt god er den med hunden...LOL... vildt sjov titel...

God påske, og fortsat god ferie, men helt uden net kan jeg jo se du ikke er ;-)

Sabina Bjerre sagde ...

Rigtig flotte LO's. Og ja man kan få rigtig meget ud af de kit. Nu har jeg forsøgt at bestille et Jumbo Kit - glæder mig som et lille barn :)