torsdag den 2. april 2009

Det store scrapcat spil

I disse dage udfordres der hver aften med "Det store scrapcat spil". Det er et udfordringsspil, som Marianne og jeg lavede til scrap i det jyske. I alt sin enkelthed går det ud på, at man kaster med et antal terninger, og for hvert terningkast får man et udfordringskort. Jo flere terninger man bruger, jo sværere bliver udfordringen.

Dette LO er lavet udfra sådan en udfordring.
Jeg har brugt materialer fra TSC kit 1, samt en gammel rest Mymindseye papir fra min resteskuffe, brun sværte og en borderpunch. Hvis du vil vide mere om, hvordan du sikrer dig et TSC kit, så kig her: www.thescrapcatkits.dk På grund af den store efterspørgsel er der et ekstra kit her i april - se mere 15/4

De 3 terningslag gav følgende udfordringer
- brug denne skitse (alle skitserne er lavet af Marianne/thescrapcat)
- brug filtbogstaver
- brug en punch
Og LO'et klarer trods sin enkelthed alle kravene :-)
Hvis du er blevet nysgerrig med hensyn til det store scrapcat spil, så kig forbi www.forum.thescrapcat, hvor der igen i aften udfordres med spillet. Terningerne er kastet - det kan du ser mere om her: http://forum.thescrapcat.dk/index.php/topic,5399.0.html
Fortsat god dag
Ragna
(der ikke har kastet op i 2 timer nu - åh jeg håber, jeg er ved at være rask)

Ingen kommentarer: