tirsdag den 13. oktober 2009

Et par travle dage efterfulgt at afslapning

Benjamin bliver 6 år i morgen, og det er da vist på sine børn man kan se, at man bliver gammel LOL

Derfor er der travlhed i det lille hjem i dag. Der skal bages 50 pølsehorn og pizzasnegle, og der skal ryddes op og gøres rent. Laves konkurrencer til morgendagens carsfest for børnehaven osv. 25 drenge indtager huset i morgen klokken 10, og Benjamin glæder sig utroligt meget.
Vi skal holde carsfest, og menuen er som følgende:
Hjul med olie (spagettijul og kødsovs)
Båthorn og gearstænger (pizzasnegle og pølsehorn)
Tændvæske og benzin (vand)

Vi skal fylde benzin på motorerne og køre kapløb som 2 af konkurrencerne. Resten har jeg ikke lige fundet på endnu :-)

Og så lige lidt scrap

Jeg har været dygtig til at bruge mine gamle ting den sidste tid, og har stort set ikke shoppet.

Men da scrapbix lukkede måtte jeg lige have et hav af halvperler og bling samt lidt bogstaver. Faktisk købte jeg kun for 300 kroner inkl. porto, så det tæller vel næsten ikke, når man ser, hvor meget jeg fik for pengene :-)

Til gengæld holdt jeg mig i skindet da Sofies kælder lukkede ned. Det kriblede ellers i fingrene for at få fat i lidt mere MM maling. Men vi har lavet en aftale om, at jeg "kun" må shoppe for de penge,som jeg kan tjene ved kortsalget. Og jeg ville altså have lidt penge til på torsdag.

Der skal jeg nemlig på scrapferie hos Marianne, og vi kigger lige forbi Creative hobby på vejen :-) Glæder mig helt vildt til at se butikken.

Fortsat god dag
Ragna Iversen

4 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

tillykke med sønnen i morgen, håber i får en rigtig hyggelig dag, det lyder det til, lækre ting og sager du der har købt wawww

Marianne sagde ...

Mange gange tillykke med ham i morgen :) Håber I får en fantastisk dag.
Og kan næsten ikke vente til torsdag. Det bliver helt sikkert super hyggeligt. As always :) Knus

Maribi sagde ...

STORT tillykke med sønnen imorgen, vildt så hurtigt de bliver store ikk??
Håber I får en sjov fest, lyder rigtig spændende.
Sidder og savler over dit scrapkøb, er vild med bling og halvperler.....
Håber du får en dejlig scrapferie, er da bare skøn luksus :-)

Thanni sagde ...

Et lidt forsinket, men stort TILLYKKE med Benjamin! :)
...skønt at man kan få brugt nogen af de ting man har liggende - og du fik da lige en del for dine penge kan jeg, men de småbeløb tæller jo (som du selv siger) faktisk slet ikke *G*
Kan du ha' nogen hyggelige dage hos Marianne :)