søndag den 27. december 2009

Jeg har scrappet rigtigt meget i december

Her i løbet af december måned har jeg scrappet en hel del. Marianne kommer i morgen, og jeg har liftet en del fra de blade, som jeg har lånt af hende, hun skal jo have dem med sig hjem i morgen. Det er nærmest umuligt at fotografere i disse tider. Jeg har ikke forstand på kameraer, og har derfor bare et billigt et. Men lidt kan I vel se :-)

Når Marianne kommer i morgen, så skal vi scrappe til cybercrop på scrapsisters. Hos TSC havde vi jo cybercrop den 28, og Marianne og jeg har tænkt os at holde den tradition. Jeg er dog tyvstartet lidt i dag - 2 LO's og 2 kort er det blevet til :-)
Jeg har scrappet en masse til og fra kort og diverse værtindegaver. Men dem har jeg desværre ikke fået taget fotos af. Tiden løber jo afsted her i december. Men jeg har scrappet og hygget, og det er det vigtigste :-)
Fortsat god dag
Ragna Iversen

1 kommentar:

Helle sagde ...

skønt du får scrappet en del, men lidt træls du ikke kan få det skarpt på dine LO'er for de er rigtig flotte