mandag den 28. december 2009

Sådan så der ud.....

Sådan så mit skrivebord ud inden cyber crop på scrapsisters begyndte. Folk der kender mig vil vide, at så rent og pænt har det nok ikke været det sidste år eller noget i den stil - så beklager på forhånd til alle ordensmennesker :-)

Men nu har der været cyber crop, og det ser bestemt ikke sådan ud mere :-) Til gengæld har jeg fået lavet en del kreative projekter, som dog lige skal luftes i scrapsisters galleri, før de bliver vist her.
Oven over mit skrivebord har jeg disse hylder. Oprindeligt brugte jeg dem til organisering af opgaver, der skulle rettes (er lærer, hvis du skulle være i tvivl). Men så begyndte jeg at scrappe og tjaaaaa den slags fylder altså på den gode måde......
----------------------------------------------------------------------------------------
Og så lige dagens tidlige guldkorn
Mor til Benjamin: "Der fløj en ugle ind i fars bil i dag, da han var på vej til arbejde"
Benjamin: "Hvordan fik han den så ud?"
-------------------------------------------------------------------------------------------
Fortsat god dag
Hilsen Ragna Iversen
- der håber på godt vejr, så Marianne kan nå frem

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Nåh... det er den farve, skrivebordet har?? ;) Ej okay... skal nok lade være med at drille - men det ser rigtig godt ud som opryddet... Lige på det punkt er vi nok forskellige, for mit er stort set altid ryddet :o)
I øvrigt en guld-bemærkning fra ældstesønnen :) Den skal da scrappoes, nu hvor ugler er "in" - skal den ikke??? Knus

Helle sagde ...

wow hold da op hvor er der ryddet... pas på bordet ikke blænder hihi.. jeg har det vist lidt ligesom dig... lidt rod skal der være.

ja den ugle historie skal da scrappes Ragna