søndag den 12. september 2010

2007 lift

Jeg er blevet spurgt om, hvor jeg har købt alle de lækre indkøb jeg viste i sidste måned. Jeg må tilstå, at de er købt i USA. Jeg går ellers meget op i at støtte op om de danske butikker, så vi fortsat kan købe scrap i DK. Men en gang om året køber jeg altså også lidt i udlandet. På billedet nedenfor er der lidt danske indkøb. I sommerferien besøgte jeg Multiscrap, og her købt jeg lidt basisvarer såsom karton, mønsterpapir og alfabeter. I går bestilte jeg en pakke med flere basisvarer. Denne gang fra Hobbyboden, 2 mapper med tilhørende ekstralommer. Tror måske også jeg skal ind og kigge karton i dag. Når man først får pakken i hånden til convention, så kan man jo godt nå at putte lidt ekstra i kurven. Til convention skal der igen shoppes dansk - så nej, jeg har faktisk ikke dårlig samvittighed over at have bestilt i udlandet. Sidst jeg gjorde det var før KT Crafts lukkede. LO'et nedenfor er lavet med nogle af de lækre ting købt i USA, og det er scrappet i august. Jeg havde besluttet, at jeg ville lave et par LO's kun med de ting. Jeg ved af erfaring, at jeg får scrappet mere på kortere tid, hvis jeg begrænser mit udvalg :-) LO'et er iøverigt et lift af et LO fra 2007. Dermed fik jeg også lige opnået et mål på min liste fra sidste måned. Iøvrigt er det første gang jeg har brugt et banner på et LO. Men der kommer forhåbenligt snart flere bannere, for jeg har købt en triangelpunch hos hobbyboden :-)

I kan se originalen fra 2007 herunder. Jeg har holdt mig ret godt til skitsen, men jeg har også tilføjet nogle ting, som er typisk 2010. Banneret, den tuborgklammepunchede kant og så de meget strålende farver. Det var faktisk rigtigt sjovt at lifte noget gammelt. Det tror jeg helt klart, at jeg vil prøve igen.

I dag skal jeg scrappe et par bestillingskort. Der må jo lidt penge i kassen, så jeg kan shoppe den 2. oktober.
Fortsat god dag
Ragna Iversen


3 kommentarer:

Vranda sagde ...

Et rigtig lækker layout, fede farver. Og et flot banner.

Marianne sagde ...

Det er super flot liftet!!! Og ved du hvad søde?? Nu har vi igen-igen tænkt ens.... Jeg har så sent som i eftermiddag siddet og lavet skitser ud fra nogle gamle LOs fra... 2007!!! Tihi.... KNUS M.

Helle sagde ...

rigtig skønne farver. og lækker indkøb du har gjort hos multi.

det er sjovt at se udviklinge siden 2007 men de er nu begge ret gode.