tirsdag den 14. september 2010

At scrappe gamle billeder

Det her foto har jeg haft rigtigt længe. Hvor er det bare fantastisk, når to små drenge er helt væk i leg. Her er det en kat, de forsøger at fange. Jo, jo det var samarbejde på højt plan :-) Fotoet er næsten 4 år gammelt, jeg har ikke rigtigt kunne finde ud af, hvordan jeg skulle få de to drenge i fokus, men så så jeg et LO Marianne havde lavet, og så var den i vinkel. Jeg elsker bare at lifte.


Så du knapperne? Jo, jo dem har jeg faktisk lært at bruge hi hi.
Vi ses
Ragna Iversen

3 kommentarer:

Vranda sagde ...

Det ser bare rigtig godt ud, og smart med de knapper :o)

Marianne sagde ...

Hvor er det bare superlækkert!!! Elsker bare de gule blomster - de er SÅ flotte!! Og billedet er bare sødt....

Helle sagde ...

skønt når unger hygger sig sådan.

rigtig sødt lo, og ja knapper.. tror du vi bliver rigtig gode til at bruge dem?