mandag den 20. december 2010

Elsker at kigge forbi TSC hver dag

Marianne og jeg åbende mest af alt TSC, fordi vi savnede det. Vi savnede de mennesker vi plejede at mødes med derinde og den stemning, der var der. Men vi kunne jo ikke vide, om andre end os savnede det. Men den sidste uges tid har vist, at flere savnede det præcis ligeså meget som os. Det er bare skønt. Hele 21 nye medlemmer er også dukket op og der er god trafik på sitet hver dag. Det er bare så dejligt.

Jeg får nye billeder i morgen, og det glæder jeg mig til!

Jeg har ikke noget kreativt at vise, da alt jeg når skal bruges til forskellige arrangementer på TSC. Den 28. december afholdes der traditionen tro cybercrop og den 10 januar er der temaaften. Jeg skal vise jer et for mit nyt stykke værktøj, som du bare må eje :-)

Tusind tak til alle, som kigger her forbi: www.forum.thescrapcat.dk

Knus Ragna Iversen

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Dejligt at høre at det kører godt.
(Jeg er stadig ikke repareret færdig...og er på reservecomputeren, så jeg holder mig i ro.)
Håber I hygger jeg med det, og glæder mig til at nå at se noget af det !! Inden det går helt galt for mig.

Rigtig glædelig jul til dig og dine herfra.
Knus fra Annette

Thanni sagde ...

Jooo der var andre end jer to der savnede TSC! ;D ..og det er skønt at I/vi er tilbage - selvom scrap er en "meget seriøs" ;) hobby, så er der sådan en dejlig uhøjtidelig stemning på TSC, og det gør i hvert fald forskellen for mig :)

Pia Odgaard sagde ...

Ja, jeg tror vi er mange, der er glade for, at I har åbnet igen :)

Marianne sagde ...

Jeg kan kun give Ragna ret i hendes indlæg - det er SKØNT at kigge forbi og se, at der er andre end os, der gider at være med :) :)