mandag den 7. februar 2011

Bloggen lukker

Hej piger

Jeg har besluttet mig til at lukke denne blog. Det er der flere grunde til

1: Hvis man kigger tilbage på denne blog, så kan man få et temmeligt stort indblik i mine drenges liv - og identitetstyveri finder faktisk sted - også i DK

2:Benjamin er ved at være så stor, at han ikke ønsker hele familien DK kan se ham som cute baby på 67 LO's

3: Jeg får ikke opdateret bloggen jævnligt efter TSC er åbnet igen

4: Jeg får ikke givet kommentarer nok på jeres blogge og modtager derfor naturligt nok ganske få selv

5: Jeg synes det er lidt dobbelt at vise mine ting både her og på TSC.

Jeg vil fortsat vise mine LO's på TSC i forbindelse med udfordringer, artikler osv. Her har en mere begrænset brugerflade adgang til mine ting, og de ligger ikke samlet på samme måde.

Hvornår lukningen finder sted kan jeg ikke sige med sikkerhed, og jeg ved heller ikke, om jeg opretter en ny blog og starter fra bunden af igen. Der er nogle kort osv, her som jeg gerne vil gemme, og indtil jeg har fundet en løsning på, hvordan jeg gør dette, så forbliver bloggen her åben.

Venlig hilsen
Ragna Iversen

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Øv... men fair nok :)
Du har nogle gode grunde - og som du selv skriver ser vi jo stadig dine dejlige LOs på forum :) Vi ses. Knus M.

Anne sagde ...

Hej Ragna,
Forståeligt, men ærgerligt! :)
Du kan jo vælge at lukke bloggen fuldstændigt for offentligtheden, og dermed bruge den som "backup" - skulle du så få lyst at blogge igen, går du bare ind og åbner, og hele herligheden ligger præcis som du efterlod det.. Om det er "sikkert nok" ved jeg selvfølgelig intet om, men det var da en mulighed :)

Vranda sagde ...

Jeg kan fuldt ud forstå din holdninger til at du vil lukke bloggen ned og jeg kan også godt følge benjamin i hans tanker. Så så længe at vi stadigvæk kan se dine fede lo'er og kort på tsc så overlever vi da :D tsc tager jo også rigtig meget tid fra både marianne og dig....

Mau sagde ...

Øv at du lukker din blog, har nydt at følge den, men så må jeg jo bare blive lidt mere aktiv på forum :)
Jeg har nu alligevel valgt at tildele dig en award, se her: http://mausscrap.blogspot.com/ fordi du har været med til at give mig inspiration til at prøve noget nyt.
Jeg kan dog godt følge din beslutning, så vi ses på forum :)