torsdag den 3. februar 2011

Oprydning

Jeg har virkeligt fået ryddet op i alle gemmerne på scrapværelset, og der er sat en MASSE ting til salg på TSC, og det går rigtigt godt med salget. Der kommer lidt mere op i morgen.

I aften skulle jeg have været i biffen med en gruppe skønne kollegaer, men bliver hjemme, da Benjamin er syg. Jeg vil så i stedet bruge aftenen til at gøre et LO efter denne skitse færdig:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhnZMUJPV8dyuhPRX8MlnhlMy4hu3qJv5nfnGgMHevT-PhU6ZDweITbng-H-bA_rRbF_XqbiX6FOmeS9VQEjxjVaxFW35NYy-EDIwbuO3ZSTZA6RU1_VzK5lv2kWSKFdOXibSROp8oZWkOJ/s1600/skiss239.jpg

Det er jo sådan, at når man rydder op, så finder man også en masse lækre ting, som man havde glemt, at man havde.

Med ønske om en god aften til alle læsere
Ragna Iversen

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Jeg glæder mig til at se dit LO efter den :)
Jeg har lavet et... Så jeg vil i stedet gå i ang med en page-pmaps-skitse. Bare sådan lige for een gangs skyld :)
KNUS - og god bedring til Benja :)