mandag den 12. november 2007

Vundet lodtrækning

Jeg sendte i går et bidrag til årskonkurrencen på http://www.li-om-hjoernet.blogspot.com/, og jeg var så heldig at vinde Jubiiii, det er min første scrappræmie. Godt for mig, at det var en lodtrækning, for det var nogle super flotte bidrag. I må endeligt kigge forbi og se http://li-om-hjoernet.blogspot.com/2007/11/her-er-bidragene-fra-jubilumsskitsen.html Jeg har aftalt med Sabina, at jeg får min præmie til scrapdag i Skive den 8 december.


Det er igen rester fra min auguts månedspakke fra www.sweetpeascraps.com, der står for skud. Faktisk må dette kaldes et RESTE LO. Så hvis nogen mangler ideer til brug af rester, så er her i hvert fald nogen. Hjertet er sat sammen af en hel masse striber. Jeg har sat dem på et firkantet stykke karton, og derefter skåret hjertet ud. Det tog sin tid, og en hel del tape, men jeg synes, resultatet er blevet godt. Firkanterne er også rester, og de måler 2,5 x2,5 cm. Så her er der virkeligt tale om rester. Jeg kom til at skære lidt for mange den anden dag (se LO nedenfor).
Materialer:
Joy sticker og små blomsterstickers købt i Panduro
Cool epoxy sticker fra www.li-om-hjoernet.dk
Lyseblå Thickers og sværte
Stickers fra et minialbumsæt købt hos Panduro
Tak for besøget
Ragna Nielsen

11 kommentarer:

Thanni sagde ...

Jeg synes det er rigtig godt..kan godt li' farverne, og den idé med de små firkanter må jeg hellere ta' til mig til senere brug :)

Rikke sagde ...

Tillykke med det :)

Flot lo jeg er især vild med dit hjerte

knus rikke

Marianne sagde ...

Tillykke ;o) Det er simpelthen det mest nuttede LO - det er jo fuldstændig som man ser ham lillemanden.... Totalt sødt - og fed idé til et reste-LO!!

Jette / ma11edina sagde ...

Wow hvor er det lækkert. Super god udnyttelse af papir og opsætningen er rigtig flot. Er helt vild med dit hjerte i strimler. Og tillykke med den kommende gevinst :-)

Unknown sagde ...

Tillykke tillykke tillykke :)) Det er bare et lækkert LO.

KH Heidi

Charlotte sagde ...

Tillykke Ragna :-) Synes du har fået lavet så meget flot af dine pakker fra SPS (jeg har stadig til gode at overtale manden - her endnu ikke prøvet!) LOL!
Dejligt billede og de farver er bare LÆKRE.
Jeg håber du fortæller hvad din præmie er, når du engang modtager den ;-)

Anonym sagde ...

Tillykke til dig Ragna ! Det er også et super duper flot LO. SKønne farver og skønt papir og utrolig flot opsætning. Den skal helt sikkert liftes :O)

Kirsten sagde ...

Kanon måde at bruge rester på, specielt hjertet er fint. Den idé napper jeg nok lige en gang. :-)

Tillykke med gevinsten, - glæder mig til at høre/se hvad du har fået :-)

Anne Bente sagde ...

tillykke tillykke, det er bare et knald flot lo :)

Maribi sagde ...

STORT TILLYKKE fra mig til dig.
Super flot LO, må prøve det med de små firkanter en dag.

Betina Olesen sagde ...

Tillykke med det, dog noget sent må man sige, men bedre sent end aldrig. Var ellers så sikker på at jeg havde været inde at kommentere, men der må være gået noget galt hmmm...

Rigtig smart med det hjerte, en super måde at få brugt sine rester på. Har gjort det med tyndere strimler til bogstaver.
Fine farver, og smart med restefirkanterne også.

Hygge fra Betina