mandag den 7. april 2008

Min lille kylling

Nej bare rolig jeg har trods ventetiden ikke ødelagt endnu et kamera. Men jeg har haft helt ufatteligt travlt sådan rent privat. Skal jo starte på job om 14 dage og det vælter ind med indbydelser til både konfirmationer og runde fødselsdage i familien.
Men her får I alligevel et foto af min lille kylling, som storebror superman passer godt på. I dag er de begge syge. Phillip skulle ellers være startet i dagpleje i dag.

Her er så det LO, som jeg påbegyndte ude hos Marianne for snart længe siden. Jeg fik lige lavet det sidste på det i går til scrap i Skive. Jeg nåede ikke helt at gøre mit minialbum på 20 sider færdigt. Men jeg nåede en hel del, hvilket I nok skal få lov at se lidt af, når jeg lige får taget fotos af det også :-)
Lige et lynindlæg herfra
Rigtig god dag til alle som læser med
Ragna Nielsen

5 kommentarer:

Lotte sagde ...

Det er da noget af en henslængt kylling du har dig der.. :) De ser begge dejlige ud.

Thanni sagde ...

Hvor er de søde de to :)
Glæder mig til at se dit minialbum :)

maria sagde ...

ja nogle gange løber tiden meget stærkt :0)
dejligt billede, og rigtog flot LO

Netti sagde ...

Superflot layout du har lavet. Hvor er det flot sat op..finder du ikke snart et andet navn til din blog *GG*
Vi ses på torsdag og skal skal nok tage det stempel med.

Marianne sagde ...

Er stadig helt vild med det LO!! Det er bare så fantastisk....