onsdag den 19. maj 2010

En hyggelig kortaften

Jeg havde fået et par bestillingsopgaver, og dem sad jeg så og hyggede mig med søndag aften.

Et af mine majmål var at scrappe en chokoladeæske, og det passede jo perfekt med, at en af Renes gode kollegaer har valgt at flytte til Sverige. Så kunne hun da lige få sådan en i stedet for et kort. Endnu mere perfekt er det, at nu får jeg en pusher til Hangler stempler :-)


Det her kort er også en bestilling. Mon ikke I har regnet ud, hvad kortet skal bruges til :-) Blev faktisk lidt vild med den opsætning. Synes den er dejlig enkel og alligevel udtryksfuld, så jeg lavede lige et par kort mere efter samme model.
Projektet blev også en kærkommen mulighed for at få brugt nogle tal thickers. Tænk sig, jeg kom helt til at ønske, at der var flere nuller :-)


Kan I have en rigtig god dag allesammen
Ragna Iversen

7 kommentarer:

Vranda sagde ...

En flot æske chokolade. Og en rigtig smart måde at bruge tallene på. Og kortene er enkelte men samtidig pæne.

Anne Thormose sagde ...

Din helt egen Hängler pusher - nej, man bliver slet ikke misundelig. ;o) Hvor dejligt.
Er der forresten brug for flere tomme QK-pakker? - Har lige fået en ny sending. ;o)

Helle sagde ...

pusher.. tsk tsk.. ragna der er bagtanke med den chokolade. hihi

Rigtig søde kort. og fint at få brugt nogle tal på den måde

Anne Bente sagde ...

såååå skønne ting du har laver ragna

Susanne sagde ...

Fine kort:) Kan se at du stadig har tal på hjernen...;) men flot måde at få bugt med de trælse tal fra thickers pakkerne.

Marianne sagde ...

Tihi - troede allerede du brugte for mange penge, når Rene er derovre... :o) :o) :o) Spøg tilside - det er nogle super flotte kort - og det er en rigtig sej måde at få brugt tallene på... :o) Knus M.

Vinni J sagde ...

Sikke flotte kort du har lavet, og dejligt når der kommer kort på bestilling.