torsdag den 21. oktober 2010

Efterår betyder ringe billedkvalitet!

Jeg har en hel bunke af LO's, som jeg mangler at vise + mine indkøb fra convention og diverse kort til kortkassen, men det er simpelthen umuligt at få taget ordentlige fotos! Med mit kamera, så tror jeg, at I må klare jer med dårlige fotos indtil sommeren igen rammer os. Før convention ejede jeg ikke et eneste Hero Art produkt - men det fik jeg så lige rodet bod på :-) I kan se et kort lavet med et af stemplerne længere nede. Jeg har besluttet, at målene for oktober og november bliver slået sammen, og de kommer her: 1: Scrappe sammen med Marianne
2: Løse 3 opgaver til scrapfestival
3: Scrappe 7 kort
4: Bruge en ny quickkutz die
5: Få sat minimum 25 LO's i mappe
6: Lave en af Annes små æsker
7: Bruge noget julepapir
8: Bruge stickers på minimum 3 LO's
9: Scrap med pigerne i Lind
10: Opdater mappe med kort på facebook
11: Finde ud af, hvordan det går med kortkasse 3
12: Lave 2 LO's af gamle rester
13: Bruge hundestempel
14: Lave 3 julekort
15: Begynde på 6x12 album
16: Bringe 10 blogindlæg
17: Scrap 7 BOM LO's (6 scrappet)
18: Brug DE Love chipboards
19: Brug 50 brads (28 brugt)
20: Skrap et LO på 20 minutter
21: Skift fra bloglines til googlereader
22: Brug 5 journalingspots
23: Brug 1 træ
24: Scrap 8 billeder fra Odenseturen (7 scrappet)
25: Scrap skema til 5.a.
26: Scrap 2 hverdagsaftener

27: Scrap 15 timer i efterårsferien
28: Sende billeder til fremkaldelse
29: smid 50 blogkommentarer på andres blogs
30: Tilføj 10 nye blogs

Flere af målene har jeg nået. Jeg kunne godt huske nogle af dem i hovedet, selv om jeg ikke kunne tjekke på pc'en. Her er det lovede kort. Begge stempler er købt på convention. Jeg er blevet helt vild med danske tekststempler, og synes heldigvis udvalget i Danmark bliver bedre og bedre. Jeg har faktisk lige forelsket mig i 3 mere hos Love2scrap i dag - så nu håber jeg salget er gået godt i kortkasse 3 :-) Som lovet LO'et fra blind scraplift. I må meget undskylde billedkvaliteten - men det bliver altså ikke bedre i denne tid.


Hvor er det dejligt at være tilbage i blogland. Jeg skal nok lige få talt op, hvor meget jeg har nået på listen i løbet af de næste dage. Tak til de læsere, som hænger på endnu.
Ragna Iversen

7 kommentarer:

Thanni sagde ...

Ja der er vist ret mange med på Heo Arts-bølgen ;D..men det er jo osse nogen skønne stempler de laver.
Rigtig sødt kort - og ja det er dejligt med flere danske tekststempler...og så er det et skønt LO - og så med så meget journaling :)

Thanni sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Bertram sagde ...

Skønne stempler, jeg er endnu ikke rigtig hoppet så meget med på dem endnu. Hælder mest til at lave LO's.
Hvor sjovt at se det LO vi har blindliftet. helt anderledes end jeg forestillede mig - dejligt LO.

Sabrina Krighaar sagde ...

Øj nogle lækre stempler. Jeg må vist godt nok snart have fat i nogle Hero Arts.

Anne Thormose sagde ...

Rigtig gode mål, du har fået sat dig - jeg tror bare, at jeg generelt stryger oktober måned fra kalenderen i år....

Lækre stempler - men jeg ELSKER jo også Hero Arts, så jeg er måske lidt forudindtaget. ;o)

Anne Bente sagde ...

gode mål der, og lækre stempler kort og lo
knus

Marianne sagde ...

Fine mål - især det første - tihi :o) :o) Ken godt se det med billedkvaliteten - og nu har jeg jo set både kortet og LOet IRL. De er simpelthen SKØNNE begge to!!! Phillip er nuser som tiger - og det er vildt sejt, at det er blevet et barndoms-LO med en historie fra din barndom :o) Mange knus M.