onsdag den 11. maj 2011

3 maj skitsen

Her er mit bud på skitsen til 3 maj på TSC. Jeg har fået brugt en masse knapper på LO'et, og det er jo skønt. Desuden har jeg fået brugt noget lækker tape fra 7gypsie og nogle punchede blomster. Billedet er fra januar måned, hvor Phillip fortsat elskede sin nissehue.I aften skal jeg have set på et bestillingskort til et bryllup. Synes det er en lidt svær opgave, da det jo er en stor dag. Hende der har afgivet bestillingen er en flittig kortkøber hos mig, og denne gang har hun bedt om et kort, som er lidt ud over det sædvanlige/mine normale kort.

Venlig hilsen
Ragna Iversen

2 kommentarer:

Kreateten sagde ...

Hvor er det flot! Jeg er vild med alle knapperne der følgerformen på papiret, lækker effektfuld detalje!

Marianne sagde ...

Åh, sikke et helt igennem gfantastisk LO - det bliver jeg vist nødt til at lifte :) :)
Hvor er han bare kær - og pynten er SÅ perfekt til resten :)