søndag den 1. maj 2011

Jeg leger

Jeg har i et par månders tid stort set kun lavet kort. Men i dag fik jeg lyst til at scrappe. Årsagen var en tråd på TSC om at lave billedcollager kombineret med den nyopstartede skitsemåned. Dette er min første collage lavet i Picassa. Nu vil jeg redigere billeder og få dem sendt til fremkaldelse hurtigst muligt. Det bliver så de første billeder jeg fremkalder i 2011 - og mig som plejer at fremkalde mindst en gang om måneden. Men ved I hvad piger, nu tror jeg min scrapblok er forbi

Ragna Iversen
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det ser sjovt ud med den collage! Spændende hvad det ender ud med :O) Også gode billeder du fik taget af både børn og geder...ja, det lyder som om din blokering er væk...hurra!!!! God scrappelyst.

Maria Krumbaek sagde ...

Jeg brugte collage-funktionen i Picasa til at lave headeren på min blog - det er sjovt :)

Fedt hvis din scrap-blok er væk, vi krydser fingre

Netti sagde ...

Skøn collage du har fået lavet. Og hvor er det dejligt at du er kommet ud af din scrapkrise. Det har jeg aldrig haft for jeg har ikke haft tiden til det hihi..