torsdag den 30. august 2007

Slideshow

I dag har jeg fået oprettet et slideshow her på bloggen. Hvis du synes den ser lidt tom ud, så kommer forklaringen her. Indtil videre er der kun 3 LO's, et for hver måned jeg har scrappet. Omkring den første i hver måned vil jeg tilføje et LO, således at sliden viser, hvor mange måneder jeg har scrappet. På den måde kommer man sikkert også til at kunne se, hvordan jeg udvikler mig som scrapper. Som en lille ekstra bonus til dig derude, så vil der altid være tale om LO's, som aldrig har været vist online nogen steder før. Hver måned vil jeg desuden give en lille præsentation af månedens LO.

Ris, ros og gode forslag til forbedringer osv. er altid velkomne.


MH72 (Ordetpaabordet.blogspot.com) har på sin blog udskrevet en konkurrence, hvor man skulle bruge ordet KLAR. LO'et her er mit bidrag til den udfordring. Det fortæller historien om den aften, da Benjamin accepterede, at vi nu var en familie på 4 (+en hund). Jeg har aldrig brugt stempler før, og havde jeg vist, at det var så svært, så havde jeg nok ikke stemplet direkte på LO'et. Det er helt sikkert noget, som jeg skal øve mig mere på. Det er jo noget af det herlige ved denne hobby, der er altid nye udfordringer at tage fat på.

Af hensyn til konkurrencen, så kommer teksten lige her:

Mor savnede dig vildt på sygehuset, så efter de første hektiske døgn, blev far og jeg enige om, at du skulle med på sygehuset og overnatte. Det blev den aften, du accep-terede, at babyen nu var en del af vores familie. Du så ham vågen for første gang, og på et tidspunkt nøs han, og du sagde: ”Hvad sagde den?” Tror det var på det tids-punkt, at du holdt op med at være bange for ham. Han var jo ret blodig, første gang du så ham. Det var også en dej-lig aften for mor og dig. Du sad på skødet, og fik læst hi-storier. Det var bare skønt endeligt at være sammen igen. Du gav mor lov til at sove ved Zac, og selv sov du rigtigt godt, selv når babyen skreg og ville have mad hos mor.


Har du lyst til at deltage i konkurrencen, så kan du nå det endnu. Kig forbi MH72's blog.


Egentligt synes jeg ikke, at der sker så meget i forhold til scrapbooking her i det vestjyske, men Marianne (thescrapcat.blogspot.com) bor her jo, og for ikke så længe siden scrappede vi lidt sammen privat. Selv om jeg havde glemt mit skærebræt (har jo aldrig pakket til scrapkomsammen før), så hyggede vi os, og jeg håber bestemt ikke, at det bliver sidste gang, at vi scrapper sammen. Selv om vi kun havde ca. 3 timer, så nåede jeg alligevel at gøre dette LO færdigt. Nu skulle vi jo naturligvis også knævre lidt :-)

Dette er mit allerførst LO. Dengang jeg lavede det, vidste jeg ikke noget om syre osv. men det har senere ved et tilfælde vist sig, at jeg kun har brugt syrefri materialer - dejligt. Lo'et viser vores ældste søn, Benjamin, på sin 1 års fødselsdag. Det var egentligt meningen, at det skulle være første side i et helt fødselsdagsalbuum. Men jeg har fundet ud af, at jeg lige vil lege lidt med scrapbookings mange muligheder, inden jeg kaster mig over et helt album.

Tak fordi du kiggede forbi.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Ragna !
Super gode LO's du har lagt p� bloggen !
Ja, det der med stempling skal man liiiige �ve sig p� for det er da ikke bare s�r'n lige at stemple derud af :O)
Fint med slideshowet..det g�r ogs� bloggen mere levende, synes jeg...det er da ogs� en af grunde til, at jeg selv har et slide p� min blog.

sara sagde ...

hej Ragna.
Så fandt jeg også lige vejen forbi din blog...
Det ser da bere kanon ud alt det du har lavet.
Jeg er selv igang med at lave min egen blog og det vare ikke så længe inden den er færdig og så skal du nok få adressen på den også.
Knus sara

MH72 sagde ...

Hej Ragna, fantastisk historie du der har fortalt. En af mine største bekymringer da jeg fik nr. 2 var det med nr. 1... hvordan ville det nu gå? Så jeg synes det er super dejligt du har scrappet hvornår storebror accepterede sin nye rolle :-) Vinder af konkurrencen kommer på min blog senere i dag...