søndag den 26. august 2007

Web counter

Da jeg ventede Benjamin for 4 år siden, besluttede jeg mig for at læse "HTML bogen" af Dick Oliver. Rene har tonsvis af den slags bøger stående, da han jo programmerer, og jeg har tit svært ved at forstå, hvad han taler om, når han snakker arbejde. Ved at læse denne bog, håbede jeg, at ændre dette en anelse. Det var sjovt at afprøve bogens øvelser osv. men indtil i dag, har jeg aldrig haft brug for det læste. Men nu har jeg centreret min webcounter ved hjælp af HTML. Rene er nu straks hooked på, at jeg skal lave min blog helt fra bunden af uden blogspot skabelon - men helt ærligt, jeg skal jo også have tid til at scrappe.

Iøvrigt skal jeg lige huske at fortælle, at da jeg læste bogen troede jeg, at nu havde jeg lært at programmere lidt. Men min kære Rene gjorde mig senere opmærksom på, at HTML altså ikke er et programmeringssprog. Måske var det netop den kommentar, der afholdt mig fra at bruge det læste i praksis. Men hvem ved, måske finder jeg bogen frem igen, og tilføjer andre små ting til bloggen.

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Det er dejligt, når man kan bruge noget fra hylden.... ;o) Og dejligt at se, at du får skrevet lidt herinde. Egentlig er det en sød lille historie - måske skulle den scrappes med noget af det lyserøde papir??

Knus M