fredag den 2. januar 2009

Årets 10 bedste kort

Jeg har set flere udvide med udfordringen med årets 10 bedste LO's, ved også at bringe årets 10 bedste kort. Det vil jeg så også forsøge :-)

Dette kort lavede jeg til min kusine, da hun blev student. Jeg kan godt lide effekten af at have brugt forskellige farvede bogstaver og tal.
Det her kort er fra en cyber crop udfordring på TSC. Man skulle lave 3 kort med samme stempel, og det her var et af mine inspirationskort. Jeg kan godt lide farvesammensætningen på dette kort.

Dette kort lavede jeg til min svigermor. Det er ikke noget specielt flot kort. Men det åbnede familiens øjne for min hobby....og svigermor er så glad for det.

Det her kort er nok årets bedste synes jeg. Og det vil jeg fortælle en historie om en af de nærmeste dage, som jeg endnu ikke er kommet mig helt over :-) Bemærk venligst, at jeg selv ejer alle stemplerne brugt til dette kort:-)

Dette kort kommer med i fortællingen :-)

Jeg er så glad for det her stempel af den lille glade bil. Jeg har lånt det af Marianne, og jeg kommer nok snart og låner det igen :-) Kortet blev brugt til min svogers fødselsdag. Han havde ønsket sig et drengekort uden tekst i, så han kunne forære det videre til en anden fest LOL

Det her kort er jeg selv rigtig glad for, elsker farverne på det. Men det havde ikke en chance mod et andet kort, som jeg slet ikke har valgt ind her, da jeg i 2008 afholdt en konkurrence om, hvilket kort, der skulle i mit slideshow (bare roligt det skal også gøres klar til 2009, men små skridt af gangen:-))

Det her kort er et af mine første med magnoliastempler, og jeg er ret glad for det, set i det perspektiv.... Det blev givet væk til en konfirmation.
Dette kort blev givet væk til en anden konfirmation, og det er nok det mest tøsede jeg har lavet indenfor scrap endnu. Det var svært. Men er ok tilfreds med resultatet.

Det her kort er jeg også bare så glad for. Det må være mit andet bedste kort, hvis jeg selv skal vælge :-)
Jeg har rigtigt meget at lære endnu på kortfronten. Og det er klart en af de ting, jeg ønsker at lære mere af i 2009. Jeg er en elendig farvelægger, og forstår slet ikke alt der med skygger osv. Var på et kursus hos Sofie til scrap i det jyske, men det hjalp ikke meget :-) Men til februar drager jeg på endnu en miniferie hos Lullemor, og mon ikke jeg lærer det så :-) I hvert fald glæder jeg mig til for første gang at prøve H2O farver hos hende. Og sagt mellem os to (og alle de andre bloglæser...), hvis ikke hun kan lære mig det, så er der vist ingen der kan...........
Fortsat god dag
Ragna Nielsen

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg synes nu at de er flot farvelagte dine kort ! Det lyder hyggeligt med et kursus hos Jane :O) Det der stempel med den glade bil er virkelig kært ! God weekend til dig :O)

Anne sagde ...

Det er også bare nogle rigtig flotte kort allesammen. Flot med så mange forskellige stempler! God weekend!

Helle sagde ...

Rigtig søde kort alle sammen, den student.. hvor der er forskellige farver bogstaver er sej... jeg er ikke god til at bruge forskelligfarvet tittel

Thanni sagde ...

Altså jeg synes nu ikke din farvelægning er så tosset!! :)..og flotte kort i det hele taget :)

Jette / ma11edina sagde ...

Dejlige og flotte kort du har udvalgt. Som de andre, synes jeg bestemt også at din farvelægning er fin....nu ikke så selvkritisk *S*...og så synes jeg det er dejligt, at kortene er så forskellige, i farver o.s.v.
(ps.tak for din søde kommentar...jg kan faktisk godt huske, at du fortalte om Rene´s kommentar ;-))

Jette / ma11edina sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anne Bente sagde ...

total lækre kort alle sammen, kan godt forstå du har valgt dem

Mutte sagde ...

Søde kort, farvelægningen er da ikke så ringe.