torsdag den 1. januar 2009

Årets 10 bedste/mest betydningsfuld LO's

Cecilie har udfordret os til at vise vores 10 bedste LO's fra 2008 på bloggen, og her følger mine :-) (http://chezcecilie.blogspot.com/) Jeg er rigtig glad for dette LO, fordi det er så simpelt. Jeg har lavet det på banegården i Holstebro henholdsvis imens jeg ventede på toget, og imens jeg kørte i tog, efter et fantastisk kursus med AnneT
Dette LO, tror jeg faktisk er årets bedste efter min egen mening. Den er lavet til en pagemapsudfordring aften på TSC (side 82). Jeg er bare så vild med det cratepapir. Papiret købte jeg hos www.unikhobby.dk, da jeg var på en dejlig scrapferie hos Lullemor i sommers.

Dette LO, var sådan et der bare lige pludseligt formede sig en aften, hvor jeg faktisk slet ikke skulle scrappe. Hvilket man også kan se at titlen....der er altså kun 6 ligegyldige:-) Og her er så endnu en af årets favoritmærker MayaRoad mums.....

Dette LO er bare så langt fra min sædvanlige måde at scrappe på. Det er liftet fra et CK blad, og jeg er rigtig glad for det, fordi jeg synes det smukke baggrundspapir træder så flot frem. Et stykke papir af den type jeg ofte køber - fordi det er flot. Men ofte ikke får brugt, fordi jeg ikke vil dække det til :-)

Dette LO lavede jeg på ferien hos Lullemor, og jeg er rigtig glad for det. For mig viser dette billede præcis, hvorfor alle børn fortjener at have søskende. Når jeg ser på disse billeder føler jeg mig endnu engang lykkelig over, at vi har været så heldige at få to velskabte børn trods svære graviditets odds.

Dette LO har længe været min personlige favorit. Jeg elsker bare farvesammensætningen på dette LO. Temaet er perfekt samstemt, og det sker så sjældent for mig. Synes ligefrem man kan sige, at dette LO har en stil.....

Jeg elsker den sang, der er på dette LO, og så ser Benjamin så dejlig fræk og kærlig ud på samme tid på disse fotos.

Dette LO er også liftet fra et blad. Og selv om der ved en fejl er kommet vinterpapir på, så elsker jeg det. Rene fortjener hvert ord, og jeg er stolt af at have dette LO i min BOM

Igen et LO, der ligger meget langt fra min normale måde at scrappe på. Det er lavet inspireret af en artikel, som Marianne skrev på TSC. Artiklen hed: "5 LO's på 2 timer". Jeg brugte langt længere tid. Men til gengæld blev jeg ret godt tilfreds med dette LO. Synes også det er lidt sjovt, at et så dårligt foto er kommet til værdighed. Før jeg begyndte at scrappe, ville jeg aldrig have fået et foto af den slags fremkaldt :-)
Jeg er bare vild med opsætningen og farvesammensætningen på dette LO, og lidt stolt, fordi jeg har fået brugt så mange blomster på samme LO.
Hvis du stadigvæk læser med - og ikke bare tjekker LO's, så vil jeg da lige minde om, at Tanja har en lækker blogcancy her: http://tanjas-hule.blogspot.com/
1 indlæg af 50 lavet :-)
Fortsat god aften
Ragna

10 kommentarer:

maria sagde ...

Super flotte Lo alle sammen, det kunne være jeg lige skulle kigge alle min igemmen og se om jeg kunne finde de 10 bedste :0)

Thanni sagde ...

Godt du osse er med på den opfordring :)..og dine LO'er er rigtig dejlige ..især det der hedder "Hvem vidste"..det er da for skønt :)

Jette / ma11edina sagde ...

Rigtige dejlige LO´s alle sammen, og dejligt med dine beskrivelser. Synes også det må være svært at vælge, for det er jo ligeså meget tankerne bag og minderne om LOét der gør det betydningsfuldt for én selv, og ikke nødvendigvis det pæneste. Synes virkelig at det er nogle dejlige LO´s du har valgt!

Anonym sagde ...

Meget skønne LOs du har udvalgt...forskellige og flotte allesammen og jeg kan godt li at du har givet en lille beskrivelse/tanke om hvert LO. Håber I kom godt ind i det nye år. Godt nytår 2009 :O)

Anne Bente sagde ...

åhhh, det var skønne loer du har valgt, total flotte alle sammen.

Conny sagde ...

Det er 10 super flotte Lo" de har valgt

Netti sagde ...

Det var sjovt at se og læse om dine layouts. Mange af dem kunne jeg sige...dem kan jeg huske. Specielt der hvor du syede og syede..haha imponerende :)
det er nogle virkeligflotte layouts du har lavet og man kan nemt se at du udvikler dig..sååå den blog kan vidst ikke blive ved med at hedde nybegynderscrap.

Maribi sagde ...

Super flotte LO's du har valgt ud, megte forskellige, men samtidig alle meget "dig":0)
Skal selv igang med at finde mine 10..

Mutte sagde ...

Super skønne LOer, sjovt at læse dine egne kommentarer

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Rigtig lækre layouts, som jeg bestemt godt kan forstå er dine favoritter. Jeg er glad for, at du ville lege med.