torsdag den 29. januar 2009

BOM LO


Tja scrap er det jo ikke rigtigt blevet til i 2009, jeg har stadigvæk mit første LO til gode :-) Til gengæld har jeg en række utroligt dårligt fotograferede LO's i mine billedmapper fra 2008. LO's som jeg bare ikke lige har fået mig taget sammen til at tage ud af mapperne igen, for at fotografere dem :-) Her er det et LO til min BOM. LO'et er lavet utroligt hurtigt en aften, hvor Helle (tobiaskristain.blogspot.com) og jeg sad og udfordrede hinanden over messenger. Det er så sjældent, at jeg får et foto af Rene, som ikke er et fjollefoto. Men her er altså et. Hjerterne havde jeg fået i julekalenderen på TSC samme morgen. De var en gave fra LisbethZ, og de passede jo perfekt til dette LO. Kanten er syet med bomuldsgarn, hjerterne er af filt, og papiret er fra en gammelmånedspakke fra SPS. Desuden har jeg brugt noget tape fra Prima. Super enkelt LO. Men jeg er nu alligevel blevet glad for det.
Fortsat god aften
Ragna
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det et sødt LO ! Fine farver, så romantisk. Og så kan jeg godt li at du har brugt et @ i titlen !

Ragna sagde ...

Jeg har fået en pb om, at man ikke kan ligge kommentarer her, så jeg prøver lige at teste :-)
Ragna