torsdag den 26. marts 2009

Projekt 20 minutters scrap hver aften

Jeg har haft rigtigt travlt de sidste uger med skolehjemsamtaler stort set hver aften. Med 3 engelskhold, to tyskhold og 1 danskhold bliver det alt i alt til 12 eftermidages/afteners samtaler hvert halve år. For også at huske mig selv, har jeg besluttet mig for, at jeg VIL scrappe 20 minutter hver aften. Det har betydet, at jeg først er kommet i seng omkring midnat i denne uge. Men jeg har altså trængt til at scrappe :-)
Dette LO er super enkelt. Men jeg synes alligevel det fortæller en fantastisk historie om en lillebror, der kravler ud af sin sandkasse for at følge efter storebror, der leger så sjovt i sneen. Det var noget af en bedrift, for han havde stort set først lige lært at kravle, og det var også hans første tur i sneen. Trods slagsmål og småskænderier på daglig basis, så er der ingen tvivl om, at vores to knægte elsker hinanden, og at Phillip bare vil alt det, som Mimi gør (hans navn for Benjamin).

Jeg har hurtigt punchet billederne ud med en cirkelpunch. Blomsten med journaling stammer fra en gammel SPS månedspakke og bogstaverne er fra kreativ hobby. De brugte chipboardfigurer stammer fra et minialbum jeg købte i Panduro, da jeg havde scrappet knapt en måned. De to hjørner er skåret ud af en rest mønsterpapir. Et dejligt simpelt LO, som jeg bliver glad i låget af at kigge på.

Kan I nu have en rigtig god dag allesammen. Jeg vil smutte på job om 5 minutter og vende hjem igen klokken 20 for så lige at forberede morgendagens undervisning, scrappe lidt og så i seng.

Rigtig god dag til jer allesammen
Ragna Nielsen
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Tanja sagde ...

PUHA Ragna, sikke en masse skole/hjem samtaler det må være mega hårdt... :o(
Jeg tager hatten af for dig, at du har bestemt dig for at scrappe 20 min hver dag.. Sejt gået.. :o)
Lækker enkelt LO - fed ide´med alle de runde billeder...
Kan du have en god dag..
Scrapknuzz Tanja

jane sagde ...

åhh din stakkel.. med alle disse hold.. det er jo også helt vildt..
Lo´et er rigtig fint.. hvor er det bare en sød historie.. godt du fangede den..

Knus og kram fra østjylland

Maribi sagde ...

Lyder som et rent maraton med alle de skolehjem samtaler, stakkels dig.
God ide med lidt tid til scrap hver dag:0)
Dejligt LO, skønne skønne billeder af drengene.. Godt at få brugt pair og pynt fra gemmerne:0)
Fortsat god dag fra mig til dig.

Thanni sagde ...

Godt du får afsat noget tid til dig selv midt i skole-ræset :)..
Dejligt LO og skønne billeder.. selvfølgelig skal sådan en historie scrappes!! :)