tirsdag den 2. juni 2009

Konkurrence på TSC

Så er jeg klar med det første af de 7 LO's, som jeg fik lavet med TSC kit 4

Det første LO er lavet til denne konkurrence på TSC: http://forum.thescrapcat.dk/index.php/topic,5555.0.html

Det var sjovt at følge Mariannes vejledning, og det var et relativt hurtigt LO at lave. Jeg synes dog, at det er langt væk fra min egen stil......hvis jeg da ellers har en sådan.....

Udover kittet har jeg brugt en stor sort brad, nogle filtbogstaver, en paperfrill og nogle soccer stickers samt et stykke bånd. Nå, ja der er da foresten også et stykke pynt fra TSC kit 1 :-)

Ses vi i morgen, når jeg vender tilbage med endnu et LO
Venlig hilsen
Ragna Nielsen

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Et rigtigt flot og herligt LO du har lavet dér !!!

Helle sagde ...

Wow wow wow Ragna det er et af dine fedeste layouts. Fedt sammensat af mønsterpapir...også baggrunden. Virkelig lækkert