lørdag den 6. juni 2009

Sygehus klippekort til alle drengemødre - tak

Igen er de fleste materialer fra TSC kit 4.

Kender I de der papirer, der bare er så fede. men som er utroligt svære at bruge? Sådan havde jeg det med dette papir. Men bruges skulle det - man er vel "en nærrig jyde" :-)

Heldigvis havde jeg lige købt en scallop punch hos www.paperfarm.dk, og den røg billedet lige en tur igennem. Bagefter lånte jeg Angelys "Cirkelskærer", og så var basis lagt.
Historien er igen om en af drengens skader. Denne gang er det Phillip. Han fik under leg den betonring, som pilen peger på ned over benet. Hans ben er stadigvæk ikke helt kommet sig, og vi skal snart til lægetjek med det igen. Det er utroligt, hvad sådan et lille menneskeben kan holde til. Selv om det var helt blåt og hævet, så hoppede han rundt på det allerede dagen efter. Uhh det gjorde ondt på både Rene og jeg. Titlen er Phillips egen måde at omtale ulykken på. Om aftenen vil han gerne have, at vi a'er hans ben. Men ellers har han været en rigtig jernmand i forløbet. Vi var ved at lave aftensmad da det skete, og Rene havde lige været ude og sige til ham, at han skulle passe på med et eller andet omme på den anden side af huset. Han nåede ikke engang ind til gryden igen, før vi bare hørte skrig man ikke kunne tage fejl af. han lå klemt under ringen, og kunne ikke komme fri. Jeg havde lige fået hjernerystelse et par dage før, og kunne ikke engang komme med på sygehuset - den tjans klarede Benjamins gudfar og Rene.
I disse valg tider kan titlen på dette indlæg da ikke være andet end et valgslogan :-)
Tak for besøget og fortsat god dag
Ragna Nielsen

3 kommentarer:

Pia Odgaard sagde ...

Stakkels Phillip. Det må ha gjort rigtig ondt :( Men sikke et flot LO der kom ud af det :)

Jette / ma11edina sagde ...

Synes det er et skønt LO, og du har brugt papirerne rigtig godt...jo jeg kender også det med at måtte eje....og så have svært ved at bruge det ;-).
I må da snart have trukket nitter nok....hvor har i altså været uheldige!! Jeg mindes også da Casper og Rikke brækkede armen med 14 dages mellemrum....troede de brugte udtrykket "..når du har,så vil jeg også ha´.." :-D. Rigtig god weekend.

Helle sagde ...

Hi hi Ragna Kan godt huske det... Tror ikke din familie har været så heldige i år.. Mindes at Rene også kørte galt.

Men sødt Lo og rart at få brugt de svære papirer... knus