onsdag den 3. juni 2009

Scrap med "Scrappers by choice"

I lørdags var jeg i Herning/Lind, for at scrappe sammen med "Scrappers by choice" for første gang. Det var rigtigt hyggeligt. Nogle af os udvidede faktisk arrangementet, og spiste lidt mad sammen bagefter. Jeg kom i hvert fald først med det sidste tog hjem :-)

Jeg fik scrappet 4 LO's, og så meget plejer jeg da slet ikke at få scrappet til et crop - jeg må vist afsted igen den 20.....
LO'et viser Benjamin, der får sin første kop varme chokolade på Cafe. Det er i Lalandia imens vi venter på Monkey Tonkey chowet.
Jeg har brugt karton, papir og journaling spot fra TSC kit 4. Desuden har jeg brugt stemplerne "Winterswills" og reinsten fra Kaisercraft og en enkelt epoxy sticker. Bogstaverne er chickers.
Et enkelt LO, som jeg faktsik er blevet godt tilfreds med :-)
Ha' en rigtig god dag
Ragna Nieslen

1 kommentar:

Helle sagde ...

Rigtig sødt LO. er vild med de stempler der. hmm pas på de ikke ryger i min taske når jeg kommer og besøger dig...
Knus Helle