onsdag den 17. februar 2010

Journalers handbook

I mandags var Marianne her, og jeg fik endeligt taget hul på at scrappe LO's igen. Den har ellers stået på kort i nogle uger. Jeg fik blandt andet lavet dette LO til en udfordring fra journalers handbook. Udfordringen gik ud på at lave lister over de spil ens barn spiller, og hvordan barnet har det med at tabe/vinde. Vi spiller rigtigt meget i vores familie, så det var lige en udfordring for mig. Samtidig fik jeg brugt et af de stempler, der fulgte med et af de tidligere TSC kits. Også en paperfrill har sneget sig på LO'et. Dem har jeg en hel kasse af i forskellige farver. Men synes på en eller anden måde, at de er utroligt svære at bruge.

Jeg er ved at bruge så meget som muligt af mit gamle mønsterpapir. Det er snart tid til Scrap i det jyske igen, og så er det vel på sin plads, at papirkøb fra sidste år bruges :-) Jeg havde et mål om at nå under 80 stykker mønsterpapir, og det har jeg nået. Men jeg har godt nok også kæmpet hårdt for sagen. Rester fra månedspakker tæller ikke med i optællingen, og det gør julepapir heller ikke. Hmmm måske det næste mål skulle være at komme under 50 stykker julepapir......
Inspiration til begge LO's er fundet i en mappe, som Marianne havde med i mandags. I dag får jeg scrapbesøg igen. Mere herom senere på ugen.
Fortsat god dag
Ragna Iversen

4 kommentarer:

Susanne sagde ...

Dejligt at se LO's fra din hånd igen:) og så lækre de begge er. Jeg er helt vild med det første - rigtig fin måde at lave en liste på og billedet passer jo helt perfekt:)Glæder mig til at se flere din dine skønne LO's.

Helle sagde ...

skønne layouts. er især vild med det nederste.. dejligt frisk i farverne (måske fordi man trænger til varme og sol). Men god ide til det øverste LO også. og så får man brugt nogle tal rester.

knus Helle

Marianne sagde ...

Hvor er de bare blevet skønne, skønne.... Den idé med soillene er da vildt genial... Den MÅ jeg simpelthen lave med Nynne :) Og farverne på det nederste er bare så dejlige :) Knus....

Anonym sagde ...

Dejlige layouts! Uha, kender godt det med, at man bare "skal" ha brugt det gamle papir...men man fristes jo af det nyeste i samlingen..flot at du har nået dit mål!