tirsdag den 2. november 2010

Marianne lifts

Sidst jeg var til scrap i Lind, var jeg bare helt tom for ideer. Heldigvis sad produktive Marianne ved siden af mig, og jeg besluttede mig derfor for, at lifte et par af hendes LO's. Det kom der to LO's ud af, som jeg faktisk er blevet rigtig glad for.

Jeg havde en månedspakke med, som jeg havde fået af Marianne i fødselsdagsgave (tilbage i april :-)), og jeg scrappe kun med materaler derfra.

her fik jeg lånt et par punches af Marianne (sommerfugl og border) samt en mist.
I går aftes blev jeg færdig med mit skema til 5.a., og de blev glade rigtigt glade for det. I får det at se i nærmeste fremtid, når jeg lige får overført billeder igen. De forskellige bidrag fra Scrapfestivallen vises også i løbet af de næste uger.
Fortsat god dag
Ragna Iversen

5 kommentarer:

Helle sagde ...

rigtig søde layouts. det er skønt når vi kan låne værktøj af hinanden.
er vild med det andet lo.

Vranda sagde ...

Nogen rigtig flotte lo'er. Og som Helle siger, det er skønt vi kan låne af hinanden.

Anne Bente sagde ...

nææææ noget så søde , og total lækkert opsæt,

Marianne sagde ...

Dine Los er nemlig bare blevet vildt søde - og helt anderledes end mine :) :) Håber du kommer på MSN i dag - skal lige snakke med dig søde :) Knus M.

Tine sagde ...

ja det kan være rigtig svært at komme igang med at lave noget når man sidder sammen med andre synes jeg. men så er det netop godt at have lidt og lifte af;-) Det er blevet smadder godt synes jeg