tirsdag den 4. januar 2011

Der burde være musik til det her indlæg

Men efter mange år som radiovært er det imod min samvittighed at sætte musik ind her, hvor jeg ikke betaler afgifter. Men lige nu drøner Thomas Helmig ud af højtalerne herhjemme. Jeg fik opsamlings CD'erne i julegave, og det er skønt med høj musik, når man er alene hjemme.

Imens jeg har lyttet til musikken, har jeg pakket de sidste Startpakker ned - i hvert flad til de, som har sendt deres adresse. Resten må jeg vente med at pakke til adresserne kommer. I løbet af ugen sendes der remindere ud til de af jer, som har glemt at sende adresser. Og hvis du ikke har betalt endnu, så er din konvolut bare klar til afsendelse, så snart du får det gjort. Præmierne fra cyber Crop er også sendt afsted næsten alle sammen. Jeg mangler dog lige et par detaljer vedrørende diverse gavekort og billetter. Men det kommer der styr på i morgen.

Nu vil jeg gå ind og pakke julekortene væk. Jeg synes selv, at jeg har solgt godt i år, men alligevel er der nogen tilbage. Når julekortene er pakket væk, skal kassen gøres klar til at komme med Rene på job. Jeg skulle nemlig gerne snart få en fyldt scrappengekasse, til scrap i det jyske. Men for at få penge i kassen må man jo lige lave nolge kort. Måske kan jeg også nå at scrappe et enkelt af dem, før jeg skal hente drengene.


Egentligt skulle jeg holde pc fri i dag. Men nu har jeg alligevel haft tændt den i en halv times tid. Men nu slukker jeg altså også :-) :-) :-)
God dag til alle
Ragna Iversen

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Super med PC-fri dag :) :)
Vores pakke er kommet. Og i øvrigt super lækre kort!!

Vranda sagde ...

Nogen gange er det bare skønt at være selv hjemme og høre højt musik mens man går i sin egen tummerum. Jeg håber at kortkassen bliver tom og scrappungen fuld inden vi skal til scrap i det jyske...