søndag den 2. januar 2011

Min 30 punkts liste

Der kører lige nu en udfordring på TSC, hvor man skal bruge 100 ting. Denne udfordring er faktsik bare min 30 punkts liste i større format. Rigtigt mange er hoppet med på legen, og det er så fedt. Jeg leger også med, men alligevel vil jeg gerne have min egen personlige liste også.

- Lave 6 konfirmationskort
- Skrive 1 artikel til TSC
- Holde temaaften på TSC
- Scrappe 7 LO's (5 scrappet)
- Tjene 200 kroner til scrapkassen
- Rene tager mine kort med på job
- Sende TSC startpakker ud
- Bruge 5 forskellige punches
- Lægge noget i TSC's galleri
- Farvelægge 3 stempeltryk
- Scrappe 10 timer
- Blogge hver dag i januar
- Fotografere LO's lavet i december
- Få pakke fra USA
- Pakke julekortene væk
- Opdatere googlereader
- Give 50 kommentarer på andres blogge (10 smidt)
- Opnå 50 ting på 100 tings listen på TSC
- Ingen personlig scrapshopping
- Lave 10 bedste LO liste
- Lave 10 bedste kort liste
- Fremkalde billeder
- Lave adressekartotek over betalende TSC medlemmer
- Vise 3 fotos fra januar måned på min blog
- Høre til mine kort i Ringkøbing
- Første bingospil på TSC
- Scrappe skovtursbillede
- Scrap Freya og Phillip er forelskede historien
- Holde kontoret rent
- Scrap ølflaske foto

Og hermed er det nye scrapår skudt i gang :-)
Godt nytår
Ragna Iversen

1 kommentar:

Maria Krumbaek sagde ...

hvor er det bare fedt :D glæder mig til at se hvad du får lavet!