lørdag den 1. januar 2011

Jeg har prøvet noget nyt

I forbindelse med Cyber crop på TSC den 28. december, skulle der laves en værtindegave. Jeg har aldrig dekoreret et glas før og tog derfor chancen nu. Glasset har før været brugt til glaskartofler - som blev brune juleaften :-)

Marianne havde linket til en ny udfordringsblog, hvor man skulle bruge gamle kit, og det gav mig ideen til at bruge et gammel kit købt hos www.scraphouse.dk Alt papir er fra denne pakke. Desuden har jeg brugt et af mine stempler samt mine punches fra Stamping up. En enkelt EK succes er også benyttet.

Låget var klart det sværeste at pynte. Men jeg fandt en okay løsning med en masse blomster. Glasset fik min svigermor i værtindegave nytårsaften fyldt med Vanilliekranse. Det var nu ikke fordi hun værdigede det mange blikke, og da vi gik flød det bare på bordet midt i sprutslatter og konfetti - æv..... jeg var faktisk blevet ret glad for resultatet.
Jeg synes der er rigtigt mange ting, som jeg gerne vil fortælle om på bloggen, og efterhånden er der også flere ting, som jeg kan vise jer. Så jeg tror faktisk, at jeg vil prøve at blogge hver dag i januar, nu jeg ikke rigtigt nåede det i december.
Godt nytår til alle læsere
Ragna Iversen

2 kommentarer:

Lytzen sagde ...

Ej, hvor er det flot! Er faktisk så vild med det, at jeg vil støvsuge huset for et egnet emne, og så prøve at gøre dig kunsten efter ;0)

Og så sidder jeg og er lidt ked af det på dine vegne.. For når vi sidder og laver noget til andre, så blir vi sgu kede af det, når det ikke blir værdiget et blik :( Hvis hun ikke kunne lide det, så kunne hun da ha fundet sin pli bagerst i skabet, og sagt tak alligevel!

JEG syns det er VIDUNDERLIGT, så vær du bare stolt af dig selv!

Godt nytår

Helle sagde ...

tja Ragna tror bare nogle folk er sådan, desværre. men som sagt til dig før så er jeg vild med resultatet, og da det er din første af slagsen gør det den ikke dårliger. mega lækker