mandag den 31. januar 2011

Ny 30 punkts liste

Januar har været en travl måned, og der har ikke været meget tid til scrap. Jeg nåede kun 11 ting på min personlige 30 tings liste. Men til gengæld nåede jeg også den først "Brug 100 tings liste" på TSC. Så jeg er faktisk godt tilfreds.

Jeg forsøger igen med mål for februar:

1: Fremkalde billeder
2: Scrappe 5 LO's
3: Sælge noget på auktionen på TSC
4: Sende kortkassen med Rene på jobbet
5: Scrappe sammen med Marianne
6: Lave husskitse designet af webmosterhelene
7: Gøre solskitse designet af webmosterhelene færdig
8: Scrappe i Lind
9: Scrappe 3 konfirmationskort
10: Bruge 5 stempeltryk fra stempeltrykkassen
11: Sætte papir i mit nye stativ

12: Afprøve min sew easy
13: Bruge min I rock tool
14: Prøve min nye brune mist
15: Bruge en rubon
16: Scrappe et LO med sidste års fødselsdagsgave fra Marianne
17: Sætte LO's i mapper
18: Prøve at embosse med varmepistolen
19: Bruge tråd
20: Bruge 1 malet chipboard
21: Bruge en skitse fra pagemaps

22: Bruge 17 brads
23: Bruge H2O farver
24: Bruge trekant punch
25: Lave banner på 2 projekter
26: Bruge 3 dies
27: Scrappe 10 timer
28: Kommentere på andres blogs
29: Hente kortkassen i Ringkøbing
30: Skrive en artikel til TSC

Glæder mig til at se, hvor meget jeg når i denne måned.

Ragna Iversen

1 kommentar:

Marianne sagde ...

Haha... hvor er du sød at ville scrappe sammen med mig 2 gange i februar :) Glæder mig.....