tirsdag den 23. oktober 2007

Det skal være en skat mor


Hvad man dog ikke gør for at se smil i børns øjne. Men det varmer altså også helt fantastisk.
Benjamin er vist begyndt at glæde sig rigtigt meget til børnehavevennerne kommer i næste uge, og det er jo skønt. Han går meget op i forberedelserne til piratfesten, hvilket også er dejligt. Men i går aftes var det lige ved at blive for meget af det gode. Jeg havde talt med børnehaven og aftalt, at han skulle have indbydelsen med her til morgen, sådan en skulle han jo have lov at aflevere, selv om jeg havde aftalt bus osv. med børnehaven. Jeg havde også lavet indbydelsen klar MEEEEEEEEEEN så sagde Benjamin: "Det skal da være en skat - mor, for det er det bedste pirater ved" Hmmm ikke lige det jeg havde regnet med aftenen skulle gå med, men kunne da godt se logikken i det:-). Jubii for google, jeg fandt en brugbar skitse her: http://www.arla.dk/appl/HJ/HJ401/HJ401D01.nsf/O/sej-pirat-fest.html
Synes selv resultatet bærer præg af mit hastværk. Men Benjamin var stolt som en pave, og det er jo det vigtigste.

Til gengæld er mit LO til oktoberskitsekonkurrencen så ikke blevet færdigt endnu, og der er deadline i morgen aften. Så jeg kommer nok ikke i seng i aften, før det er færdigt.
Jeg har streget adressen over, så vi ikke får ekstra gæster....for så er der altså ikke pynt og tilbehør nok :-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er du sluppet godt fra - og selvfølgelig skal det da være en skat - mindre kan jo ikke gøre det :D

Anonym sagde ...

Hold da helt op og splitte mine bramsejl !!! Smadder flot invitation ! Godt tænkt af knægten og flot udført af moderen :O)