fredag den 29. februar 2008

Om at gemme sine penge til jysk convention......

Ja så venter jeg på mit søde postbud igen.....
Jeg kunne ikke modstå fristelsen for lige at bestille et alfabet til min xyron personal cutter. Det er på tilbud hos www.dreampapers.dk for kun 125 kroner mod normalt 349. Egenligt havde jeg bestemt at mine penge skulle gemmes til convention. Men sådan kan det jo gå. www.gittes.dk har også tilbud i dag, og i går var jeg tæt på at bestille nogen journaling clearstamps i hendes butik. Jeg holdt mig dog i skindet - kunne jo altid købe dem til convention, hvis jeg stadigvæk gerne ville have dem. Men nu bestilte jeg så 6 stk journaling stamps i clearstamp hos dreampapers i stedet for. De var sat ned fra 149 til 105. Så jeg synes jeg har gjort et par gode handler.

Tja synes bare I skulle høre lidt om min svaghed.......men man har vel et standpunkt til man tager et nyt LOL

Håber I har mere viljestyrke end mig derude
Tak for besøget
Ragna

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Jepz den med standpunktet kender jeg godt *G*...meen jeg har faktisk holdt mig pænt i skindet - og bestilte ikke engang hos gitte selvom jeg havde bestemt mig for det ...så jow jow jeg pudser lige glorien :D

Betina Olesen sagde ...

Kender det...har også været omkring Gitte....2 gange endda LOL..det ligener hellere ikke noget at sælge karton så billigt.. ;-)

Hygge fra Betina