søndag den 23. august 2009

Dagens foto 23 august

Flere af de svenske scrappere blandt andet www.webmosterhelene.blogspot.com, som jeg er meget inspireret af, kører noget de kalder: "dagens foto". Det går i alt sin enkelthed ud på, at de poster min 1 foto for hver dag i året.

Da jeg er dårlig til at få taget hverdagsfotos, har jeg besluttet mig til at være med i hvert fald i den sidste uge i august og muligvis september også - nu får vi se :-) I dag har det været store bagedag hjemme hos os :-) Jeg tror faktisk det er første gang Phillip har kunnet koncentrere sig til at være med hele vejen i processen. Han sov godt nok, da bollerne bagte. Men alt det andet var han med til.
Han kiggede som altid meget på storebror for lige at lure et par fif.
Og det der med den klistrede bolledej var alså lidt af en udfordring :-)

Men vi hyggede os sammen, og det er det vigtigste. Det er jo netop for at få plads til stunder som denne, at jeg er gået ned i tid på arbejdet.
Fortsat god dag - og på gensyn i morgen
Ragna Nielsen

Ingen kommentarer: