onsdag den 26. august 2009

Dagens LO 26. august

En af udfordringerne til LM scrapfest extreme crop i juli, var at scrappe et billede af en bygning. Jeg måtte helt tilbage til et foto fra 93 før jeg fandt et :-) Billedet er taget i legoland, og er jo egenligt bare en bygget model. Men det blev godkendt. Materialerne er igen dem jeg købte hos Dreampapers, da jeg besøgte butikken. Baggrundspapiret er jo ikke ligefrem helt billigt, så jeg er glad nok for, at LO'et blev så simpelt, så man kan se meget af papiret.

Dagens foto er lidt svært i dag. Jeg skal sådan set til møde det meste af dagen (igen...). Men måske man skulle tage et foto på vej ud og hente Benjamin, den vej cykler jeg jo hver dag.....

Fortsat god dag
Ragna Nielsen


1 kommentar:

jane sagde ...

hej sødte.. Legoland er også et fantastisk smukt sted.. så kan godt forstå at du på et tidspunkt følte dig fristet til at tage det billede.. !! Det er et smukt LO, og hvor er det bare fint som du selv siger at man kan se så meget af papiret.. Hav en god dag sødte..