lørdag den 29. august 2009

Dagens LO 29. august

Engang i løbet af Juli måned fik jeg en skøn pakke af Helle (Tobiaskristian), med en masse guf i. Det kom der blandt andet dette LO ud af.

Det er meget anderledes, end det jeg normalt laver. Men jeg fik brugt en masse quickutz udstandsninger fra Helle og mine elskede punches :-) I pakken fra Helle, var der også en lækker overskrift i chipboard, jeg forsøgte at gøre den lidt rå med sort og hvid maling.
Billederne er fra en dag Marianne (scrapcat) og jeg var i Babooncity sammen med vores bedre halvdele og alle vores børn :-) Det var en skøn dag.
Dagens foto går lidt op og ned. Men jeg forsøger at huske det, og der kommer nok et par fotos i løbet af weekenden. Jeg har stadigvæk et i kameraet fra i torsdags. Men i går glemte jeg det.
Således lød mit blogindlæg nummer 200
Fortsat god dag
Ragna Nielsen

Ingen kommentarer: