søndag den 30. august 2009

Dagens LO 30. august

Det undrer mig altid, at vi møder alverdens børn med telefonnumre på armene uden forældre, når vi er i sommerland, dyreparker, Babooncity osv. Ofte leger de med os i en halv time eller mere, og så kommer der en mor, som stille og roligt siger: "Nå, der var du" og smiler. Jeg fatter det simpelthen ikke - hvis mit barn er udenfor mit synsfelt bare 5 min. begynder koldsveden at løbe...........
Men jeg er nok bare en hønemor, som ikke forstår nutidens løse opdragelse og ansvarsflytning.
Nu har jeg i hver fald lavet et ærligt LO om, hvordan jeg har det.
Og indtil videre får mine børn aldrig et nummer skrevet på armen. Til gengæld kan de vores navne, vores telefonnummer og vores adresse. De ved at vagter må man gerne gå hen til osv.

En lille moralprædiken fra mig
Ragna Nielsen

2 kommentarer:

Pia sagde ...

skønt layout i dejlige sommerfarver

Thanni sagde ...

Kan godt forstå du undrer dig - havde det på samme måde da mine unger var små, bortset fra at mobilen ikke var opfundet dengang, så det med tlf.numre på armen var ikke så aktuelt ;)
Og så er det et skønt LO du har lavet - men desværre kan jeg ik' læse teksten der løber rundt om billederne :)