søndag den 23. august 2009

Et par dage blev til en måned :-)

Hmm jeg lovede jeg flere LO's om et par dage. Men nu er der da gået en måned siden sidste indlæg - ups

Nå men LO's har jeg nok af, så jeg tror jeg vil starte en omgang 1 LO om dagen igen :-) Så hvis alt går vel, så får i et projekt om dagen frem mod 1 september.

Et meget simpelt LO. Men med hele 4 billeder. Jeg er blevet ret glad for LO's med flere billeder - gerne meget beskårede. Farverne er ikke de bedste. Men da jeg oftest scrapper sent om aftenen/natten, så bliver de ikke bedre :-)

Dette LO er liftet efter et LO i scrapbooking MM juli/august 2009. Jeg elsker det blad, og skal helt sikkert have mit abb fornyet til jul. Sommerfuglen blev ikke så god. Men engang imellem skal man bevæge sig ud af sin tryghedszone og bare stemple direkte på et projekt.....

Igen et LO, der er liftet fra Scrapbooking MM juli/august 2009. Jeg synes der er noget råt over dette LO, og det er faktisk et af de LO's fra denne sommer, som jeg er mest glad for selv.
Ellers så går tiden med bryllupsforberedelser her - under en måned igen :-) Og så har jeg fået en rigtig dejlig klasse med tilhørende rare forældre, og jeg nyder igen mit arbejde. Det er rigtigt dejligt at være gået ned i tid. Nu føler jeg også, at jeg kan nå omkring min egen familie.
nå, men vi ses jo i morgen til "Et Projekt om dagen"
Venlig hilsen
Ragna Nielsen

1 kommentar:

Anne Bente sagde ...

hold da helt op, nogle lækre loer du har lavet, det øverste er bare supert.