tirsdag den 25. august 2009

Dagens foto 25 august

Det er virkeligt noget af en udfordring det her med at tage et foto hver dag. Udfordringen består for mig i at huske at tage et, før det bliver alt for mørkt :-)

Jeg havde f.eks. ikke kamera med:
- Da jeg grinede så meget sammen med en flok kollegaer kvart i 8, at jeg fik tårer i øjene
- Da jeg løb glad og forpustet rundt og legede kædetagfat med 18 10 årige :-)
- Da Phillip kørte på traktor om til bedstemor og bedstefar mens Benjamin og jeg gik
- Da hele familien spiste op til aftensmaden (sker ikke så tit for tiden)
- Da Rene var til tandlæge med begge drenge - 0 huller :-)

Til gengæld nåde jeg at tage dette hurtige og meget dårlige foto af 3 af dagens andre højdepunkter :-)
- Pakke modtaget fra unik med MM maling - 8 flasker til forumspræmier og 3 flasker til mig
- Friskopgravede squash fra naboens have, som skal fyldes med oksekød og grøntsager i morgen
- Alle har hængt deres jakker på plads lige efter arbejde/børnehave/dagpleje

Jeg havde kamera med:
- Da eleverne i 4.a. gav hinanden taktilmassage.....men den slags fotos kan jo ikke vises her.

Nå, men øvelse gør mester, så i morgen får jeg måske et godt billede

Fortsat god aften
Ragna Nielsen

Ingen kommentarer: