fredag den 20. november 2009

Jeg har været på journaling kursus

I Oktober deltog jeg i et journalingkursus hos scrapsisters. Det var mit første onlinekursus, og det var så godt, at jeg har lyst til mere :-)

Jeg synes generelt man kan se på mine november LO's, at jeg har deltaget i kurset. Vil lige vise jer et par stykker.
Der var mange små skriveøvelser undervejs, og en af dem handlede om at skrive udenom billedet. Det har jeg gjort her. Jeg har skrevet 5 minder ned, hvor de tænder Benjamin har i munden indgik. F.eks. da han var på lejr med børnehaven og skræmte pigerne med dem, de ænder han fangede på Bakken for at få dem osv. Det er også brugt en skitse fra kurset.

Igen en opgave, hvor jeg overhovedet ikke skriver, hvad der er på billedet. Kan ikke rigtig beslutte mig til, om teksten er blevet for meget.....overdreven amerikansk.....hmmm. Men det var sjovt at lave, og hold da op en masse ord :-)

Igen en skitse fra kurset. Om vi har fået en pige??????? Nej, I alt beskedenhed, så er det mig selv som barn. Jeg har kun 18 billeder fra hele min barndom, og de er venligt doneret af min kusine. Her er det en indscannet udgave. Det var en svær opgave at tage hul på at scrappe dem. Men nu er projektet i gang :-) Jeg har skrevet alle mulige ting ned, som jeg er kommet i tanke om ved min barndom, ved at se på dette foto. F.eks. hvor tit vi måtte til frisøren, for de der krøller ville bare ikke blive i mit hår......og dengang ville jeg altså virkeligt gerne have dem :-)

Med ønske om en god weekend til alle
Ragna Iversen

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Hvor er de bare gode - og det er da skønt med så meget tekst :) Elsker bare det nederste - det er totalt piget - falder lige i min smag :) Rigtig god weekend til jer også - og skal vi se, om vi evt. kan finde en dag i dec. at lege i?? KNUS

Anne Bente sagde ...

hold da helt op hvor er de bare flotte, og sååå meget tekst altså, mit står stadig på bagsiden :)

Thanni sagde ...

Hvor er det bare super fedt, at du har SÅ meget tekst med på LO'erne!!..og jeg synes i hvert fald ikke det er for meget :)
..ku' godt være man skulle prøve et online-kursus - det ser jo ud til at være ret inspirerende :)

Thanni sagde ...

...og så kan man jo forresten sige meget om amerikanerne, men mange af dem ER altså rigtig gode til det med journaling - så man kan jo sagtens lade sig inspirere som du har gjort, uden det bliver overdrevet - synes det du har skrevet er super!! :)