søndag den 15. november 2009

Ofelia har taget familien med storm

Selv om man kun er 7 uger gammel, så kan man sagtens charme hele familien Iversen. Hun skal bo hos bedstemor og bedstefar. Men de bor ikke længere væk, end drengene synes hun også er deres. Benjamin har sagt, at han lige skal forbi efter børnehave i morgen, og mon ikke vi går nogle uger af den slags i møde?
Renes sko har hun også stiftet bekendtskab med. De kan både bruges som slåspartner og legetøj.

Og nå ja, bliver det hele for hårdt, så kan man da også lige tage sig en lille lur :-)

I det sidste stykke tid, har jeg kun vist kort, da jeg synes, det er næsten umuligt at få fotograferet LO's. Men nu er stakken i skuffen så stor, at jeg er nødt til at vise nogen af dem - omend i forringet billedkvalitet.
De 3 LO's jeg vil vise i dag, scrappede jeg hos Marianne for snart en måned siden. Her er det Benjamin, der er ude at ride i Haunstrup dyrepark. Jeg er blevet ret vild med titlen.

Her er det Phillip, der får rider lidt bagved storebror. LO'et er liftet efter et af Mariannes LO's. Det ser altid så lækkert enkelt ud, når hun laver den type LO's. Men når jeg gør det, så ser det bare tomt ud :-(

Vi var en tur forbi Kreativ Hobbys nye butik i Holstebro, og der købte jeg et stickers ark med små bier og blomster. Da jeg kom hjem, blev hele arket brugt på dette LO af Phillips skønne krøller.

Der er endnu flere LO's i skuffen.
- LO's fra scrapdagen hos Marianne
- LO's fra journalingkurset hos scrapsisters
- LO's fra scrapfestivallen på SS.
Fortsat god dag
Ragna Iversen.

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Jubii... de flotte LOs, som du lavede hos mig, sidst du var her :)
Ogf den kattekilling er da alt, alt for nuser... Suk - bare man kunne tåle sådan en - men nej. Tror vi "nøjes" med Lajka. Glæder mig til at se Benjamin og killingen scrappet :) Knus M.

Anonym sagde ...

Sikke mange dejlige LOs du fik smidt på bloggen! Jeg er også vild med både LO og titlen Lonesom cowboy :O) Og fotoet at de skønne krøller :O)