lørdag den 28. november 2009

Scrapfestival hos Scrapsisters

Jeg har indtil videre løst 5 opgaver til scrapfestivallen på Scrapsisters. I dag skal I have lov til at se 3 af mine LO's. Det her er lavet til en 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1- udfordring. Jeg er overhovedet ikke tilfreds med resultatet. Men Benjamin synes LO'et er sejt, og det er jo til hans album sååååååå
Her var udfordringen "SMIL". Jeg har haft det her billede liggende vildt længe. Synes det er så sødt. Den lille dreng, der er klar til leg og sjov, og så knokler hans mor løs på TSC. Sådan var det tit herhjemme, når deadlines var nået, nye opgaver skulle lægges op osv.

Denne her kan jeg faktisk ikke huske, om jeg har vist før. Men den er i hvert fald lavet til en skitseudfordring.
Marianne kommer og scrapper om lidt. Glæder mig rigtigt meget. Har planer om at nå et par udfordringer mere til scrapfestivallen. Der er en, der hedder fri leg, og en hvor man skal sy på sit LO, samt en udfordring med at lave 2 kort. Dem vil jeg gerne nå :-)
Vi ses i morgen
Venlig hilsen
Ragna Iversen


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tak for de interessante oplysninger