onsdag den 25. november 2009

Lige et par LO's mere

Jeg har lige et par LO's mere, som jeg gerne vil vise jer.
Det første her har jeg lavet til scrap i Lind. Den største af pigerne på billedet er mig. Den lille er min kusine. Mind bedstemor strikkede altid en ny elefanthue til mig, når det blev vinter....eller en hue i hvert fald. Der var vist også en periode, hvor jeg hellere ville have et rør :-) Jeg var rigtig glad for den hue, jeg har på på billedet. Til gengæld hadede jeg jakken og bukserne jeg har på. Dem havde min mor købt til mig i en butik med børnetøj fra 1-12 år, og jeg ville hellere have tøj fra en rigtig tøjbutik :-) Når jeg ser tilbage på det, så går vreden i hvert fald mere på det end selve tøjet. Synes også jeg var for stor til at have bukser til en jakke:-)......Noget nemt barn var jeg vist ikke.....



Dette LO er også lavet i Lind. Fotoet er rigtigt dårligt. Men sådan må det blive i det her vejr. Jeg har leget lidt med et gammelt stempel, og er faktisk blevet godt tilfreds med kanten. Et meget hurtigt LO. Men alligevel fint at se på, synes jeg.
I løbet af de næste dage kan du glæde dig til
- LO's fra scrapfestivallen
- Julekort
Fortsat god dag
Ragna Iversen

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Det er et par rigtig fine LO'er du har lavet :)..jeg kan rigtig godt li' den stemplede kant på det nederste, kan være man sku' finde sådan et stempel frem og lifte den idé ;)